محرم نویدکیا از مس طلا ساخت | به احترام محرم کلاه از سر بر دارید

محرم نویدکیا از مس طلا ساخت | به احترام محرم کلاه از سر بر دارید
مس دسپخت نویدکیا، اما به طرز واضحی نشان می‌دهد ایده‌های فوتبالی وی رو به پیشرفت است
کد خبر: ۱۵۰۶۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

محرم نویدکیا، مربی جوان و آینده‌دار فوتبال ایران در دومین تجربه خود، این بار در رفسنجان به کار پرداخته و تا امروز توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. نویدکیا با وجود آنکه پله‌های مربیگری را یکی یکی طی نکرد و اولین تجربه‌اش نیمکت سپاهان، تیمی با هوادار‌های خاص خود، ستاره‌های زیاد و به تبع آن انتظارات بالاست، اما نتایج چندان بدی در سپاهان نگرفت و توانست مقام نایب قهرمانی را هم بدست بیاورد.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از برنا، مس دسپخت نویدکیا، اما به طرز واضحی نشان می‌دهد ایده‌های فوتبالی وی رو به پیشرفت است. تیم او هنوز انسجام لازم را ندارد، اما دیگر از آن شلختگی‌های بی حد و حصر روز‌های اول مربیگری در اصفهان خبری نیست. این تیم به موقع بازی را باز می‌کند، توپ را در زمین می‌چرخاند و اعتماد به نفس خوبی در مواجهه با تیم‌های بزرگ دارد؛ تیمی که خود البته ستاره‌های زیادی ندارد، اما بازیکنانش به اوج پتانسیل‌شان می‌رسند. نشان به آن نشان که شهباززاده و واسعی در بهترین فرم چند سال خود قرار دارند و منتظر محمد هم تبدیل به بازیکنی با کلاس بسیار بالا شده است.

نویدکیا تا امروز از ۷ بازی توانسته ۱۱ امتیاز کسب کند که با توجه به امتیازات کسب شده توسط مربی قبلی، شاهکار به حساب می‌آید. انتظارات از تیم نویدکیا هنوز در حد قهرمانی و کسب سهمیه نیست، اما اگر همچنان با همین روند به کارش ادامه دهد هم می‌تواند به موفقیت‌های فوتبال برسد و هم به شمار هواداران مس رفسنجان اضافه کند.

بهبود رکورد اختصاصى مس: ۱۱۱ روز بدون شکست

مس رفسنجان همچنان تنها تیم فوتبال باشگاهى ایران است که در بیش از ۱۰۰ روز گذشته در هیچ مسابقه رسمى شکست نخورده است. این همان مس رفسنجانى است که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در مجموع ۱۵ بازی، ۸ شکست را در کارنامه به ثبت رسانده و یکی از مدعیان سقوط محسوب می‌شد.

به گزارش ورزش سه، مس از بازی هفته چهاردهم برابر استقلال خوزستان که سوم دی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌های اهواز تمام شد دیگر در هیچ مسابقه لیگ و جام حذفی شکست نخورد و تا بازی روز ۲۴ فروردین برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر این رکورد به ۱۱۱ روز شکست‌ناپذیری می‌رسد.

شاگردان نویدکیا در کنار استقلال تهران تنها تیم‌های لیگ برتر هستند که در نیم‌فصل دوم لیگ هیچ بازی را واگذار نکردند، اما استقلالی‌ها علی‌رغم شکست‌ناپذیری در لیگ، ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ یعنی حدود ۳۵ روز پیش در جام حذفی برابر همین مس شکست خوردند.

بر این اساس رکورد اختصاصی شکست ناپذیری مس در بیش از سه ماه گذشته و در بازی‌های رسمی همچنان به‌صورت اختصاصی پایدار مانده و باید دید تیم متحول شده محرم در ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی تا چه مقطعی می‌تواند این رکورد را بهبود بخشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون